divendres, 22 d’octubre del 2010

Sortim de Filipines sense problemes

Dons ja estem fora de territori filipí, i tornem a estar a la capital de Malàisia. Sota la pluja que encara queia degut al tifó que afectava el nord de la illa on ens trobarem, ahir vam abandonar la ciutat de Olongapo, i un taxi ens va dur fins a l'aeroport de Clark , on vam agafar el vol de tornada a la capital Malaia. Peró la visita ens durara molt poc, desprès de la experiència en la ultima visita que no ens va convèncer massa, ja hem tornat amb intenció de marxar a un altre lloc. Per tant el dia 23 de octubre del 2010, agafarem un vol de anada a la capital de Laos.

El vol de sortida va ser bastant agradable, sense incidències com els ultim que havien intentat sortir degut al tifó que afectava la zona. Com sempre la companyia de Air Asia, la millor opció per volar, ens va permetre agafar un vol a baix preu, de tornada al monopolitzat aeroport de Malàisia, des de l'aeroport de Clark.
Aquí podeu veure l'enlairament de l'avió, que per mi es el moment mes m'agrada, de quan agafes un avio, la sensació de la velocitat i de cop desenganxar-te del terra. Personalment a mi m'agrda volar a diferencia de molta gent que ho odia.
Com sempre en arribar estàvem cansats i no teníem ganes de anar amb la motxilla a l'esquena preguntant quin autocar ens podria dur al centre de la ciutat, per tant per 70 ringuits, la moneda local, uns 16€, un taxi ens va dur a la porta del gues house que havíem estat allotjats en la ultima vegada. Un guest house que no es massa varat comparan-to amb Àsia però que es la millor opció en aquest país. Amb una connexió a internet minimament decent però molt lluny encara del servei que tenim a casa, esmorzar gratuït cada dia, tovalloles, un net lavabo compartit amb dutxes, tot per 70 ringutis la nit mes un diposit de 10 ringuits mes retornables a la que es deixa la habitació i finalitza l'estància. La bona zona en que esta situat, i que surti a les guies Lonley planet fa que el preu sigui una mica mes alt o aixo crec jo, ja que sortir en aquestes guies es tot un privilegi, ja que tothom que viatge es deixa guiar per ella.

annamaresipares ha dit...

Ei, nois, molt bons els vídeos, i les fotos, també. felicitats i bon viatge, Anna