dimarts, 27 de març del 2012

Passeig matinal

La nit anterior va ser més moguda del que esperàvem. Desprès de anar a dormir a les 9 de la nit, ens varem despertar a les 2 totalment descansats sense son, i el insomni duraria tota la resta de la nit. La cosa no pintava be, el despertador marcava només les 2 i volíem evitar la emprenyadora situació que tens quant estas al llit sense poder dormir i veus les hores passar, una a una, fins que el sol ja treu el cap per la finestra.

Ha sigut el primer cop que dormim fora de una càpsula a Japó, i la veritat es que hem estat molt millor dintre de un llit equipat amb manta elèctrica que ens guardava del fred que no emmagatzemats dintre les càpsules com a Tòquio. Peró tot hi amb aixo no varem poder agafar el son, per tant a les 5:30, quant el sol ja començava a donar els seus primer raig de llum del dia hem decidit aixecar-nos i anar a fer una volta mentre esperem que sigui hora esmorzar.

El sol encara no ha tingut tems de desfer la capa de gel que queda al terra després de la nit, i allò sembla una pista de patinatge. Com que falta molt encara per la hora de esmorzar ens comencem a perdre per dreceres i camins fins a trobar un Onsen, que son els banys termals d'aigua calenta, però aquelles hores com podeu imaginar esta tancat, i unes passes més endavant trobem un petit estany privat ple de peixos posats allà expressament per que la gent hi vagi a pescar i desprès el fan a la barbacoa. És com un d'aquells restaurants de marisc en el que tries el que et menjaràs mentre esta viu, però aquí tens que tenir habilitat amb la canya si no vols quedar-te sense dinar.
Aquí teniu algunes de les fotos que hem fet mentre ens traiem la son de sobre. Desprès de esmorzar anirem a visitar els temples i el parc. Espero que faci bon dia!

LISETA ha dit...

Ostres, sembla que vas passar una mica de fred, oi Enric?

Enric Martin ha dit...

jeje la veritat es que si. No anàvem suficientment preparats. Per sort allà varem poder comprar uns gorro i uns guants per passar els dies.