dimarts, 28 de desembre del 2010

Seguim a la paradisiaca illa

Ja hem deixat enrere el nadal i sant esteve, però nosaltres seguim aquí esperant el any nou per celebrar-ho en una altre festa a la platja, i no en la barra lliure de mil·lènnium com altres anys. I per el que veig no som nomes els únics frangs que pensem aixi, ja que en aquestes dates es temporada alta i molta gent vol un cap d'any com el que pensem tenir nosaltres. Tot esperant demà, dia 30, per renovar el visat d'estada que ja s'ha acaba, el temps passa molt ràpid.
Visats a part. Com ja vareu veure vam tenir un bon nadal, molt diferent als dels altres anys, amb una temperatura de 30 graus, amb mànigues curtes, i un bany a la platja per agafar gana abans del dinar.
Ja fa dies varem veure uns nois amb cayak a prop de la platja de bang bao, que ens va cridar l'atenció i vam decidir que un dia podríem posar-nos a remar, aixi que el dia de sant esteva per la tarda varem anar a una platja que hi ha a prop de la lonley beach, una cala petita on els preus de les coses encara no s'han occidentalitzat, per llogar una cayak. Era la primera vegada que agafàvem una embarcació d'aquestes, però no calia gaires indicacions per fer-la anar. Desprès de pagar un diposit de 1000 bats, que ens retornarien al finalitzar el lloguer, vam arrastrar la canoa fins a l'aigua i va començar la nostra exploració per la costa mes accidentada on no hi arribes fàcilment per terra.
En quant ja portàvem una bona estona entre roques i crancs que espantats s'amagaven entre les fissures de les mateixes varem optar per a un nou repte, visitar una petita illa deshabitada que hi ha debanat de koh chang. La anada ens va cansar però la tornada ba ser encara més llarga, aixi que per evitar-vos el cansament varem fer fotos, ara ja no hi teniu que anar  si la voleu veure. Aquí les teniu.
Desprès de la posta de sol, a sopar i visita com no al bar om, per fer unes birres i unes partides al billar tot apurant el dia. Aixi va ser el nostre san esteve.
Avui ja és 29 de desembre, aviat el mes acaba i el any també, aixi que us desitgem a tots un bon cap d'any, i que comenceu el 2011 millor que l'any passat, recordeu els bons moments del 2010 i oblideu els dolents per sempre.

annamaresipares ha dit...

Benvolguts, qua així sigui. Que el 2011 sigui estimulant i afortunat per a tots. Ara, per a vosaltres, més estimulant que aquest que s'acaba... teniu el llistó molt alt. Molta sort i una abraçada a tots dos. Se us troba a faltar i es celebra que no hi sigueu. Felicitats per les darreres entrades al Blog, Enric. I les fotos,"de cine"!