dimarts, 29 de maig del 2012

"Bonjour" París

Que si he anat a visitar la ciutat de París? No, encara no m'he decidit mai per anar visitar-l'ha, però és una ciutat que tinc a la llista de llocs que m'agradaria anar-hi. Aquestes son les fotos del viatge que varen fer els meus pares ja fa uns dies a la capital Francesa, i com que hi ha algunes que m'han agradat, a base d'insistir-hi una mica, me les han acabat deixant per compartir-les al blog.
París és bastant accessible pels catalans, ja que no esta lluny de nosaltres. Amb les connexions de vols a baix cost, en menys de 2 hores arribes a destinació. Tampoc ens podem oblidar del tren, ja que hi han varies ofertes per arribar des d'aquí a la ciutat de la torre Eiffel a traves de la xarxa ferroviària. Accessible ja sabem que sí, però assequible econòmicament ja és un altre tema. Els preus a França són més alts que a casa nostra i especialment dins la capital, s'ha de tenir compte en les zones turístiques, que és on més alts són.
Bé, no puc dir gaire rés més de París que no conegueu, ja que no l'he trepitjat mai. Algun dia haig de fer- hi una escapada. Gaudiu de les fotos!