dijous, 26 d’agost del 2010

Tornem al punt de partida del nord

Dons si torne a estar a Chiang mai, que és el punt de partida per fer excursions per el nord. Desprès de fer la ultima volta per Chiang rai, acabant de veure varis temples de dins la ciutat, i pensant en que tenim que fer la prolongació del visat de un mes més a l'oficina de immigració de Chiang mai, ens hem dirigit cap a l'estació de autobusos per agafar el que ens portaria cap a la nostra nova destinació.

I es que ja era el mig dia quant hem agafat la línia regular cap a Chiang mai, a les 13:30, desprès e fer un dinar generós per aguantar les tres hores de inacabable camí a una velocitat de tortuga, i uns bots que cada cop que l'autobús trepitjava et recordava que la suspensió del mateix estava rebentada. Be en arribar a la nova ciutat ens hem instal·lat a un guest house que hi ha ben be al centre.

El nom és Royal guest house, un edifici de 7 plantes, sense ascensor, que cada pis mes amunt que puges es mes varat i de menys qualitat. La primera planta amb un preu de 1000 baths(25 euros) la nit es la mes luxosa, i es que en el replà de l'escala que hi has de passar obligatòriament per pujar a les mes barates, ja es veu. Cada cop que pujaves un pis el replà es nava veient mes deixat. La 7a planta, amb un preu de 150 bats(3,70euros) la nit, no tenia endolls dins l'habitació, era dos llits i el bany compartit per tota la planta. La veritat es que ens va semblar molt poc acollidora i vam agafar una planta inferior. La 6a amb un preu de 250 bats(6,20euros) la nit, ja era una altre cosa, tot i que no es feia el pes del tot la vam agafar per el principal motiu de que era tard, estàvem cansats, tenia piscina a la planta baixa, i wifi.

Desprès de fer un bany, la connexió diària a internet i menjar alguna cosa vam sortir a fer una volta per que ens toques l'aire, un parell de cerveses fent un billar i a dormir que les cames ens ho demanaven. L'endemà seria un altre dia, que canviari-em de guest house.

Avui teniu doble racio de blog per compensar els dies que no vam escriure i es que sempre no tenim una conexió a internet i poques vegades la que trobem es fiable.

Dit i fet el segon dia vam cambiar de guest house. Tornant a carregar-nos les pessdes motxilles a l'esquena aniri-hem al Tawan Guest house, un petit bosc amb bungalous en mig de la ciutat, si estigues a Bangkok seria un parais dins de la caotica ciutat. És un guest house sorprenent-ment ajardinat amb tot de fonts d'aigua, estanys amb peixos on el soroll de caure aigua no para, els gats es passejen al seu aire, i una zona de picnic bar amb una cabina de telefon de conexio internacional. Els bungalows a un preu de 250 bats la nit, son nets i molt ben decorats, amb televisió, ventilador, i tovalloles a carrec del hotel. Apart de anar a llogar una moto i fer una volta per la zona ahir na vam fer gaire res mes. A la nit vam probar un restaruant japonés on ens vam posar les botes amb un assortit de shushi per comensar, i despres en pau va menjar peix amb arros i una salsa que li donva molt von gust, jo vai menjar arros amb porc en salsa molt bo, acompanyat de una sopa de ou.
Despres de posar-nos fins vam anar a fer una volta, unes cervesetes i dormir.
Avui per comensar el dia, un esmorzar tailandes, i visita a uns jardins que hi ha a la vora de la ciutat amb un petit estany, en el que ens hem recreat fent fotos i despres hem tornat a l'hotel que feia malt temps. Ara esta ploguent sense parar i ja que no podem anar a enlloc amb la moto ens decidim a fer el blog. Dema tambe sera un dia avorrit, anat a l'oficina de immigració, fent cues, esperant de finestreta en finestreta, i pagant com no el cost de la prolongació que no crec que sigui varat. Avui el dia s'allargara fins a la hora de sopar i a dormir que dema ens espera un dia de papers i oficines.