dilluns, 27 d’agost del 2012

Destinació Riga

Desprès de tants dies de feina sota la calor estiuenca pensant en les vacances, i per fi ha arribat l'escapada que em desconnectarà de la rutina durant uns dies. L'espera sempre és llarga fins que et dons compte de què tens aquells apreciats dies a tocar, i desgraciadament en menys del que em penso ja hauran acabat. Peró primer gaudim-los.

Com ja vaig anunciar en altres entrades del blog, aquest estiu la meva destinació, no massa lluny de casa, seria al nord d'Europa amb 2 companys més. Més concretament teníem bitllets per la capital de Letònia, Riga. Mai fins ara avia estat tant al nord del món, i com que la capital del país bàltic ofereix molt que veure a unes fresques temperatures que m'ajudaran a oblidar la calor que passem aquests dies a casa, varem decidir triar-la per la nostre escapada.

Ha arribat el dia de marxar. El nostre vol amb Ryanair des de l'aeroport de Girona no surt fins a les 20:40, situació que ens dona tot el dia per fer els últims preparatius abans de marxar, i el temps lliure suficient perquè ens puguem menjar les ungles tot repassant una i altre vegada la llista de coses que hem posat a la maleta, en busca d'algun descuit.

De camí a la terminal noto les ganes de marxar de viatge i volar a una altre país, per mi és una agradable sensació que mai perdo per molts vols que agafi. Un cop arribem a la porta de l'aeroport penso en tot el temps que he estat desitjant aquell moment mentre estava treballant i que per-fi ha arribat. Creuem la porta automàtica de vidre i ja som dins ara falta buscar el mostrador de la companyia aèria i esperar per embarcar.

Al mostrador de Ryanair ens esperen unes noies que ens indiquen les escales per pujar a la zona d'embarcament. Des de què els clients imprimeixen els seus bitllets a casa ja no cal passar pels seus mostradors, el únic que ens diuen és que les nostres maletes son molt voluminoses i que han d'encaixar en un caixó que determina les mides màximes. Primer problema del viatge, tot i l'advertència que ens va enviar per email la companyia aèria, les nostre maletes son massa grans i nosaltres ja en veiem pagant  penalització en els quatre aeroports que ens queden per endavant.

Per sort desprès del control amb raig "x", les nostres maletes passen desapercebudes per les safates de Ryanair, degut a la gran feina que tenen i les preses que semblen dur a sobre, i en pocs moments estem pujant al avio amb destinació Frankfurt Hann. Quant ens adonem ja estem recorrent la pista de sortida a tota velocitat mentre notem com mica en mica deixem de tocar de peus a terra i veiem les cases fent-se petites a mesura que agafem altura. Ja està, oficialment estem de vacances, aviam que ens espera a Alemanya.