dimarts, 7 de juny del 2011

Ultim dia a Hua Hin

Aprofitant el ultim dia que varem estar a Hua Hin i el lloguer de la moto varem visitar un racó fugint de tot el mes turístic. Endinsant-nos en un lloc on la gent estrangera no hi sol aparèixer i per tant era ideal per passar el ultim dia abans de tornar a Bangkok per agafar el vol que posava punt i final a aquest llarg viatge.

En direcció contraria a la costa, creuant un poble petit que casi deu pertanyé a Hua Hin, varem arriba a un parc, on hi ha una gran quantitat de gent tailandesa que visita una gegant estàtua de un monge que va morir fa molt de temps. I es que desprès de dies a la platja que portàvem sense fer res, ara aprofitàvem per fer la que seria ultima visita del país.

Ell lloc, com podeu veure a les fotos es una simple plaça amb la gegant estàtua de un monjo, envoltat per uns jardins on la gent passeja, compra amulets budistes en parades improvisades a la ombra de qualsevol arbre i passeja amunt i avall fent-se foto sense parar. Nosaltres era el ultim dia a la ciutat i l'endemà ja tenim planejat aixecar-nos aviat per agafar un bus direcció la capital del país.

Ultim dia a hua hin i l'endemà marxa forçada a Bangkok per acabar passant el dia a la gran ciutat a la espera de l'hora de marxar cap a l'aeroport, on hi ha el vol de tornada a casa.

Be aquí teniu les fotos de aquell dia. Espero que us agradin! Son les ultimes dintre del país que varem abandonar, però no les ultimes del viatge. Encara queda la ultima entrada!