diumenge, 1 de juliol del 2012

Nou viatge en el horitzó

Fa molt que ja no m'arrossego amb la meva motxilla per enlloc, i no és que sigui per falta de ganes. La veritat és que em moro d'enveja quant per internet llegeixo els blogs d'altres viatges que no paren de voltar per tot el planeta terra, i relaten les seves històries a internet. Avui en dia gracies a la xarxa tenim l'oportunitat de fer alguna cosa més important que descobrir llocs de l'altre punta de món, i és compartir-ho amb els altres. Tant per relatar les experiències personals que vivim, com per l'útil informació que pot ser d'ajuda per altres possibles visitants.


Un llarg viatge et pot fer canviar la forma de pensar, la manera de veure la vida i et dona temps per rumià sobre temes que durant el dia a dia de la teva vida quotidiana no et pares a pensar. Viatjar és com una droga que t'atrapa i sempre tens ganes de més, però no sempre tenim el temps per fer-ho. Per sort d'aquí poc arribarem a l'estiu i per fi jo tindre uns dies per escapar-me de la feina, per tornar a agafar un avió, intentar parlar una altra llengua, degustar diferent gastronomia, i desconnectar de la rutina.
Aquest estiu haig d'aprofitar els pocs dies de vacances que tinc per realitzar una sortida, i amb nous companys de viatge ja divisam a l'horitzó la nostra pròxima destinació. Desprès de pensar molt en el tema i debatre sobre els clàssics viatges a Europa com el Regne Unit, Alemanya, França, i d'altres, hem decidit conèixer un lloc diferent al que és habitual. Per tant aprofitant unes ofertes de vols que hem trobat gracia a skyscanner, aquest estiu tindrem l'honor de descobrir Letònia i la seva capital, Riga.
Amb aquest viatge esperem passar uns dies en aquest fresc país del nord i oblidar per uns dies la calor de casa nostre, tot descobrint un petit indret del vell continent. Tenir ja els vols reservats i els dies de vacances planejats em donen un motiu per buscar, investigar i pensar en les vacances que m'aïlla de tant en tant de la feina. Com sempre aniré relatant el viatge i mostrant les fotos en el blog, perquè tots els curiosos interessats en la zona pugueu veure com es allò d'allà d'alt, i potser la informació us pot servir d'ajuda. 

Tinc per endavant un projecte molt més gran per arrossegar la motxilla que unes simples vacances a Letònia, però de moment tot el que puc fer estant lligat a un treball és això. Gracies a tots els que llegiu el blog!