diumenge, 18 de setembre del 2011

Birmània, desafiant la censura

Ja m'agradaria fer més entrades parlant de algun viatge que estigues fent, però els dies de recorre mon per mi han acabat momentàniament. Ara toca treballar per una temporada, un temps de vida quotidiana a casa. El meu cap no para de pensar en deixar-ho tot una altre vegada i marxar lluny a viure noves histories. Com podreu haver comprovat per els anteriors vídeos, un país que em crida la atenció és Vietnam. Em penedeixo de no haver-ho visitat quant estava a tocar d'ell, però aixo també en crea una nova il·lusió per visitar-l'ho.
Entre dies de feina intento actualitzar el blog per que no quedi mort, aixi que em recorro internet buscant documentals per poder oferir-vos. Aquest que veureu a continuació parla del país veí a Tailàndia, Birmània o Myanmar com l'anomenen ara. Es tracta de un documental que relata uns moments de tensió viscuts al país entre el govern i un poble rebel cansat de viure sota ma de ferro.